• Goed advies, Goed gekleed
  • Winkel in Huizen
  • 14 dagen ruilen in de winkel

Veelgestelde vragen

Zit er verschil in de websitecollectie en de winkelcollectie?
De online collectie is niet hetzelfde als de collectie in onze winkel. Online verkopen we een kleiner gedeelte van onze totale collectie. In de winkel verkopen we nog een groot aantal andere modemerken evenals accessoires, schoenen, tassen enz.

Hoe selecteer ik een artikel?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heeft u het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst. Indien u meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kunt u het aantal aanpassen.

Indien u zich bedenkt, kunt u met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit uw winkelmand halen. 
Vanuit hier kunt u de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klikt u op de knop 'naar de kassa' en vervolgt u de stappen in het betalingsproces.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Stuur een mail naar webshop@dlng.nl over de gewenste annulering. Dan nemen wij contact met u op.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat uw maat niet meer zichtbaar is op de site. Mail gerust even naar webshop@dlng.nl en wij kijken of we misschien iets voor u kunnen betekenen.

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail op webshop@dlng.nl of telefonisch via 035 - 526 09 91. Bij e-mail wordt uw vraag binnen 1 werkdag beantwoord. Wij geven u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

Wat is wettelijke garantie en is dat hier van toepassing? 
Ja zeker. Wettelijke garantie wil zeggen dat u als consument ervanuit kunt gaan dat het product datgene doet wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wat is een Cookie? 
Wanneer u een website bezoekt, wordt er door de server een klein tekstbestand naar uw browser gestuurd. Deze wordt als het ware op uw computer geplaatst. Met als doel dat wanneer u nogmaals dezelfde site bezoekt, de server u nog herkent. Bijvoorbeeld de taalinstelling of gebruikersnaam die u gekozen heeft. Voor meer informatie over Cookies, verwijzen we u naar onze Privacy Statement.

In de winkel zie ik meer merken en producten dan ik op de site terug kan vinden, klopt dit? 
Het aanbod op de site en in onze fysieke winkel kan verschillen van elkaar. Niet alleen op merkenniveau, ook op productniveau.

Technische instellingen
Onze site is voor een optimale gebruikerservaring het best te bekijken in één van de volgende browsers:  Google Chrome, Safari 5.0 of hoger, Internet Explorer 9 of 10 of Firefox 14 en hoger. Het kan dat de kleur van de afgebeelde producten beïnvloed wordt door uw beeldscherminstellingen.
Klantenservice