• Goed advies, Goed gekleed
  • Winkel in Huizen
  • 14 dagen ruilen in de winkel

Bestellen & betalen

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Als u een nieuwe klant bent in onze webshop, kunt u er voor kiezen een account aan te maken (rechtsboven), of u kunt tijdens het afrekenproces alleen uw e-mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar u kunnen mailen. Wanneer u al klant bent en een account hebt, kunt u rechtsboven inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Toen ik een artikel in mijn winkelmandje plaatste, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor u gereserveerd als u de bestelling heeft afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad is op het moment dat u het in de winkelwagen legt, maar dat een andere klant u voor is geweest met betalen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als u een bestelling heeft geplaatst en daarbij de betaling heeft afgerond, dan krijgt u van ons via uw e-mailadres een orderbevestiging. Hierop staat een overzicht met de door u bestelde artikelen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:
iDeal
Afterpay

Worden er betaalkosten berekend?
Voor iDeal en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kunt u uw code invoeren. De korting wordt direct zichtbaar in uw totaalbedrag.
Klantenservice